پیش نمایش

معرفی

روانشناسی تربیتی (برون سازمانی)

  • کد دوره: ۹۱۴۰۱۱۷۷
  • تعداد ساعات دوره: ۲۴ ساعت
  • نوع آموزش: اختیاری
  • رشته شغلی: كارشناس امورفوق برنامه(۱۲۴),كارشناس برنامه ریزی امورتربیتی(۱۳۱),مدیرامورآموزشی(۱۳۵),كارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی(۱۱۷۱),كاردان سنجش وارزشیابی تحصیلی(۱۱۷۲),آموزگاری(۱۰۱),دبیری(۱۰۲),هنرآموزی(۱۰۳),مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(۱۰۴),مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(۱۰۵),مربی امورتربیتی(۱۰۷),مدیریت واحد آموزشی(۱۲۰),مسئول امورآموزشی(۱۱۶۷)
  • استان های مجاز: همه استان ها و همه پست ها



اهداف دوره :

- مفهوم وهدف روان شناسی تربیتی را بیان كند.
- مراحل و ویژگی های رشد را تشریح كند.
- كاربرد نظریه های یادگیری را در فرآیند آموزش و پرورش تشریح نماید.
- لزوم توجه به تفاوت های فردی در آموزش را توضیح دهد.


سرفصل دوره :

- روان شناسی تربیتی
- تعریف ؛ هدف و موضوع روان شناسی تربیتی
- مفهوم رشد و عوامل موثر بر آن
- اصول حاكم بر رشد
- مراحل رشد
- رشد و رابطه آ ن با یادگیری
- نظریه های یادگیری و كاربرد آنها
- نظریه شرطی سازی
- نظریه باندورا
- نظریه آزوبل
- مفهوم و نظریات انگیزش و روش های ایجاد و توسعه آن

محتوای دوره

نمونه سوالات و جزوه آموزشی

activity
دانلود جزوه دوره روانشناسی تربیتی
activity
دانلود نمونه سوالات دوره روانشناسی تربیتی

بخش اول

activity
فصل اول: کلیات - مراحل رشد
activity
فصل دوم: اصول حاکم بر رشد
activity
فصل سوم: رابطه ی رشد با یادگیری - بخش اول
activity
ارزشیابی مستمر

بخش دوم

activity
فصل چهارم:رابطه ی رشد با یادگیری -بخش دوم
activity
فصل پنجم: رابطه ی رشد با یادگیری - بخش سوم
activity
فصل ششم: نظریه های روانشناختی کلاسیک
activity
تکلیف

آزمون نهایی

activity
آزمون نهایی

گواهی پایان دوره

activity
دریافت گواهینامه

استاد دوره

دکتر رضا بازرگان

دکتر رضا بازرگان

کارشناس حقوق اسلامی

کارشناس ارشد حقوق عمومی

دکترا حقوق عمومی