پیش نمایش
معرفی
روانشناسی تربیتی (برون سازمانی)
- کد دوره: ۹۱۴۰۱۱۷۷
- تعداد ساعات دوره: ۲۴ ساعت
- نوع آموزش: اختیاری
- رشته شغلی: كارشناس امورفوق برنامه(۱۲۴),كارشناس برنامه ریزی امورتربیتی(۱۳۱),مدیرامورآموزشی(۱۳۵),كارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی(۱۱۷۱),كاردان سنجش وارزشیابی تحصیلی(۱۱۷۲),آموزگاری(۱۰۱),دبیری(۱۰۲),هنرآموزی(۱۰۳),مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(۱۰۴),مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(۱۰۵),مربی امورتربیتی(۱۰۷),مدیریت واحد آموزشی(۱۲۰),مسئول امورآموزشی(۱۱۶۷)
- استان های مجاز: همه استان ها و همه پست ها
اهداف دوره :
- مفهوم وهدف روان شناسی تربیتی را بیان كند.
- مراحل و ویژگی های رشد را تشریح كند.
- كاربرد نظریه های یادگیری را در فرآیند آموزش و پرورش تشریح نماید.
- لزوم توجه به تفاوت های فردی در آموزش را توضیح دهد.
سرفصل دوره :
- روان شناسی تربیتی
- تعریف ؛ هدف و موضوع روان شناسی تربیتی
- مفهوم رشد و عوامل موثر بر آن
- اصول حاكم بر رشد
- مراحل رشد
- رشد و رابطه آ ن با یادگیری
- نظریه های یادگیری و كاربرد آنها
- نظریه شرطی سازی
- نظریه باندورا
- نظریه آزوبل
- مفهوم و نظریات انگیزش و روش های ایجاد و توسعه آن
محتوای دوره
نمونه سوالات و جزوه آموزشی
دانلود جزوه دوره روانشناسی تربیتی
دانلود نمونه سوالات دوره روانشناسی تربیتی
بخش اول
فصل اول: کلیات - مراحل رشد
فصل دوم: اصول حاکم بر رشد
فصل سوم: رابطه ی رشد با یادگیری - بخش اول
ارزشیابی مستمر
بخش دوم
فصل چهارم:رابطه ی رشد با یادگیری -بخش دوم
فصل پنجم: رابطه ی رشد با یادگیری - بخش سوم
فصل ششم: نظریه های روانشناختی کلاسیک
تکلیف
آزمون نهایی
آزمون نهایی
گواهی پایان دوره
دریافت گواهینامه